Concurs pentru selectarea colaboratorilor în echipa Festivalului Internațional George Enescu, ediția 2017

ARTEXIM, instituție publică a Ministerului Culturii, organizează în perioada ianuarie – aprilie 2017 concurs pentru selectarea unor colaboratori (prin contract civil de prestări servicii) în vederea asigurării pregătirii, organizării şi desfăşurării Festivalului Internațional George Enescu, ediția 2017. Vor exista două perioade de recrutare pentru diferite posturi entry level (4 ianuarie – 15 februarie și 13 martie – 17 aprilie 2017). În funcție de tipul de activitate și de program, nivelul salarial este între 600 și 1.000 lei net/lună, iar posturile sunt disponibile pentru perioada august-septembrie sau doar pentru luna septembrie.

Festivalul George Enescu este cel mai important eveniment cultural internaţional organizat în România, care pune ţara noastră în circuitul cultural al elitelor mondiale. Ediția a XXIII-a a Festivalului va avea loc între 2 și 24 septembrie 2017, la Sala Palatului și Ateneul Român din București și va găzdui peste 60 de concerte în săli, precum și multe alte evenimente în aer liber, în cadrul Pieței Festivalului și a Bucureștiului Creativ.

Cerințe generale

- studii superioare de lungă durată la o instituţie de învăţământ superior;
- cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat; a doua limbă străină constituie un avantaj (ex. franceză, germană, italiană, rusă);
- disponibilitate în funcţie de perioada contractuală;
- bune cunoştinţe de operare PC;
- excelente abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, perseverenţă, iniţiativă, rezistenţă la muncă în condiţii de stres, creativitate, adaptabilitate;
- punctualitate, responsabilitate şi ţinută adecvată mediului de lucru.

Atribuții

- candidaţii admişi vor participa, în cadrul colectivelor de organizare, la pregătirea, organizarea şi desfăşurarea evenimentelor din cadrul Festivalului Internațional George Enescu, ediția 2017
- vor comunica cu ceilalți membri ai colectivului pentru stabilirea tuturor detaliilor operative

- pentru perioada de recrutare martie – aprilie 2017 sunt disponibile peste 45 posturi în departamentele: biroul de presă, cazare, departament aeroport, catering, însoțire artiști, acces săli de concert pentru perioada iulie – septembrie 2017.

Desfășurarea concursului

Concursul se desfășoară în 2 etape:

1) analiza aplicaţiei

2) interviu la sediul instituției

Înscrierea la concurs se va realiza până pe 17 aprilie 2017 (inclusiv) prin intermediul formularului de pe site.

Recrutări februarie 2017

Interviurile pentru prima perioadă de recrutare vor avea loc în perioada 27-28 februarie 2017 la sediul ARTEXIM (Calea Victoriei nr. 155, bl. D1, sc. 8, et. 2, 010073, Bucureşti, România). Următorul apel pentru aplicații va fi lansat pe 13 martie 2017.

Atribuții:

- candidaţii admişi vor participa, în cadrul colectivelor de organizare, la pregătirea, organizarea şi desfăşurarea evenimentelor din cadrul Festivalului Internațional George Enescu, ediția 2017
- vor comunica cu ceilalți membri ai colectivului pentru stabilirea tuturor detaliilor operative

- pentru perioada de recrutare ianuarie – februarie 2017 sunt disponibile 4 posturi în departamentele: contabilitate, cazare, transport intern și transport internațional pentru perioada aprilie/mai – septembrie/octombrie 2017.

  • Recrutare

    13 martie – 17 aprilie 2017

  • Cum mă înscriu?

    Completează formularul și adaugă în attach CV-ul (cu fotografie).

  • Interviuri

    24-25 aprilie 2017

  • Tip post

    Entry level | part sau full time | între 600 și 1.000 lei net/lună

  • Job descriptions

    Puteți găsi detalii despre fiecăre post disponibil în josul paginii.

  • Posturi entry level disponibile

    în departamentele:

    • CAZARE
    • BIROUL DE PRESĂ
    • ÎNSOȚIRE ARTIȘTI
    • CATERING
    • DEPARTAMENT AEROPORT
    • ACCES SĂLI DE CONCERT
  • Rezultate

    Rezultatele concursului vor fi anunţate public la avizierul si site-ul instituţiei în termen de 15 de zile lucrătoare de la finalizarea concursului, sub forma unei liste a candidaţilor declaraţi admişi.

  • ARTEXIM

    Calea Victoriei nr. 155, bl.D1, sc.8, et.2, 010073, Bucureşti, România

    tel:+40 21 317 8081, fax:+40 21 311 0200

Descrierea posturilor

Cazare

Colaboratorii desemnați asigură cazarea participanţilor la Festival: monitorizează situaţia cazărilor, țin legătura cu departamentele din cadrul ARTEXIM pentru actualizarea situaţiei, ţin legătura cu reprezentanţii hotelurilor partenere şi întâmpină artiştii şi orchestrele la recepţie.

Pe parcursul derulării contractelor, aceștia asigură realizarea documentelor de plată către hoteluri, urmăresc termenele de anulare a camerelor și întocmirea tabelelor de cazare.

Biroul de presă

Colaboratorii desemnați vor face parte din biroul de presă și colectivul PR al festivalului.

Se vor ocupa de relația cu presa română și străină, de organizarea și funcționarea biroului de presă al festivalului.

Vor ține legătura cu partenerii festivalului şi vor gestiona solicitările de interviuri pentru artişti, vor întocmi comunicatele de presă şi materialele pentru website şi vor monitoriza presa referitoare la festival.

Vor însoți și asigura programul reprezentanților presei străine invitați la festival.

Vor oferi informații jurnaliștilor acreditați la festival

Departament Aeroport

Colaboratorii desemnați realizează graficul de sosiri şi plecări a participanţilor la festival și țin legătura cu Autoritatea Aeroportuară pentru obţinerea tuturor aprobărilor necesare accesului în aeroport şi a preluării participanţilor direct de la avion; țin legătura cu Autoritatea Aeroportuară pentru obţinerea tuturor aprobărilor necesare accesului în aeroport a camionelor şi a personalului tehnic ce va asigura preluarea instrumentelor de la avioane (curse regulate şi cargo); țin legătura cu departamentele din cadrul ARTEXIM responsabile cu urmărirea contractelor, transportul intern şi internaţional, cazare, repetiţii, etc.

Însoțire artiști străini

Colaboratorii desemnați însoţesc – pe perioada şederii lor în Romania – artiştii, ansamblurile şi orchestrele participante la festival. Preiau artiştii de la aeroport, însoţesc invitaţii la hoteluri, la sălile de concerte, participă la repetiţii şi concerte, asigură legătura cu colectivele de organizare (contracte, transport internaţional şi intern, cazare, repetiţii, catering, biroul de presă) pentru îndeplinirea condiţiilor contractuale.

Catering

Colaboratorii desemnați asigură catering-ul participanţilor la Festival: realizează graficul de catering, ţin legătura cu departamentele din cadrul ARTEXIM, întocmesc liste pentru persoanele cărora li se asigură servicii de catering, asigură necesarul de apă, ceai, cafea etc. în timpul repetiţiilor şi concertelor.

Acces săli concerte

Colaboratorii desemnați asigură buna desfăşurare a accesului publicului la sălile de concerte (Ateneul Român și Sala Palatului), înainte și în timpul desfășurării evenimentelor.