ARTEXIM și OMA Vision refac echipa pentru a asigura dezvoltarea Festivalului și a Concursului George Enescu la edițiile din 2020 și 2021. Decizia a fost luată pe baza unei analize a obiectivelor strategice pe care le au Festivalul și Concursul Enescu în perioada următoare.
În organizarea celor două evenimente, ARTEXIM va opera o serie de schimbări, menite să le consolideze și să le dezvolte în continuare, pentru a-și duce la îndeplinire misiunea: promovarea operei și a personalității lui George Enescu în țară și în străinătate. Aceste modificări se vor reflecta în comunicare și în modul în care va fi construită relația cu publicul, cu artiștii, cu juriile din Concurs, cu partenerii și autoritățile. În acest moment, ARTEXIM și OMA Vision lucrează atât la organizarea, cât și la pregătirea conceptului și a strategiei de comunicare pentru Festivalul și Concursul George Enescu. Implementarea noii comunicări va începe efectiv din 2020, la o dată care urmează să fie anunțată.
„Revenim la Festivalul și Concursul George Enescu cu pasiune și entuziasm. Cu un potențial creativ și cultural extraordinar, cu o valoare de suflet pentru public și artiști, precum și cu o importanță strategică unică pentru România, Festivalul și Concursul George Enescu lansează cea mai incitantă provocare pe care o poate primi o echipă dedicată promovării unor proiecte de interes comun, care transformă în bine spațiul public”, a declarat presei Oana Marinescu, Managing Director al OMA Vision.
„Edițiile din 2020 și 2021 ale Concursului și, respectiv Festivalului George Enescu vor fi speciale. Tocmai de aceea, am dorit să reluăm colaborarea cu OMA Vision, care are experiența de a fi contribuit la alte momente esențiale de transformare strategică a celor două evenimente, în perioada primei noastre colaborări, între 2012 și 2017”, a afirmat pentru presă Mihai Constantinescu, directorul executiv al Festivalului Enescu.
În perioada anterioară în care s-a implicat în promovarea evenimentului (2012-2017), OMA Vision a reușit poziționarea strategică și relansarea imaginii Festivalului Enescu, atât în țară cât și în străinătate. De asemenea, OMA Vision a contribuit la dezvoltarea actualului concept de organizare a Concursului Enescu, după separarea de Festival, în 2014. Proiectele OMA Vision pentru comunicarea Festivalului și a Concursului George Enescu au fost recompensate cu aur și cu argint la edițiile Romania PR Award la care au participat.
Colaborarea dintre ARTEXIM și OMA Vision nu va fi finanțată din fonduri publice.