ARTEXIM, organizatorul Festivalului și Concursului Internațional „George Enescu”, anunță că va primi sprijinul agenției DC Communication, în calitate de partener, începând cu anul 2018. Noua colaborare va continua consolidarea imaginii celui mai mare eveniment cultural din România, atât pe plan local, cât și internațional, contribuind la tradiția de promovare a operei marelui compozitor, a artiștilor români și a muzicii contemporane.
Ediția a XVI-a a Concursului Internațional „George Enescu” se va desfășura în perioada 1–23 septembrie 2018 și va reuni sute de tineri talentați, în cadrul celor patru secțiuni: violoncel, vioară, pian și compoziție. Termenul limită pentru înscrieri este 15 aprilie 2018.
Ediția a XXIV-a a Festivalului Internațional „George Enescu” – 2019 va depăși amploarea celei din acest an și va găzdui artiști celebri, care vor concerta alături de orchestre renumite. Concertul de deschidere va fi susținut de Berliner Philharmoniker, dirijată de Kirill Petrenko.
La fel ca și în anii trecuți, vor continua seriile de concerte de succes: Mari Orchestre ale Lumii, recitalurile și concertele By Midnight la Ateneul Român, precum și Muzica Secolului XXI. Ultimele ediții ale Festivalului și Concursului „George Enescu” au fost produse de Guvernului României, prin Ministerul Culturii și Identității Naționale și au fost desfășurate sub Înaltul Patronaj al Președintelui României.
“Ne alăturăm organizatorilor Festivalului cu mult entuziasm și respect. Ne dorim să consolidăm standardele pe care s-a construit comunicarea, să contribuim la o diversificare a proiectelor de cultivare a gustului pentru muzică și să promovăm această bijuterie prețioasă către un public cât mai larg”, a declarat Crenguța Roșu, Managing Partner la DC Communication.
DC Communication este o agenție de comunicare și relații publice românească, fondată în anul 1995 de Teodor Frolu și Crenguța Roșu. În calitate de partener, agenția va oferi consultanță departamentului intern de presă al ARTEXIM în activități de fundraising, menținerea relațiilor cu sponsorii și presa, precum și trecerea strategiei de comunicare într-o nouă etapă.