Hai în echipa Festivalului Internațional George Enescu!

Vrei să faci parte din echipa celui mai mare eveniment cultural organizat în România?

Te așteptăm în echipa de organizare a Festivalului Internațional George Enescu într-un an de sărbătoare: ediția jubiliară. Festivalul Internațional George Enescu 2021 este programat să aibă loc între 28 august și 26 septembrie 2021, cu un program artistic excepțional, susținut de 4700 de artiști străini și români, pe o durată record de 4 săptămâni, dar și cu măsuri care să reducă riscurile de sănătate pentru spectatori, artiști, organizatori și jurnaliști.

Dacă ești pasionat de mediul cultural și interesat să faci parte din echipa de organizare a unuia dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume, aplică până pe 15 iunie pentru jobul care ți se potrivește. Vei face parte dintr-o echipă dinamică și entuziastă și vei descoperi culisele organizării Festivalului Enescu.

Pentru a face parte din echipă trebuie:

  • Să ai minim 18 ani și să fii student sau absolvent de studii superioare
  • Experiența în domeniul pentru care aplici nu este obligatorie, dar este apreciată
  • Să poți comunica foarte bine în limba engleză/franceză/germană
  • Să fii disponibil full time în perioada august-septembrie 2021 (pentru unele posturi disponibilitatea este pentru iunie/iulie-septembrie)
  • Să ai abilități bune de comunicare și lucru în echipă, să fii creativ și descurcăreț, perseverent și prietenos
  • Să respecți regulile de conduită și regulamentul intern
  • Să completezi formularul în perioada 7 mai-15 iunie 2021 și să te prezinți la interviu

IMPORTANT: Pentru desfășurarea în condiții de maximă siguranță sanitară atât pentru echipă, artiști și public, organizatorii solicită vaccinarea anti SARS-CoV-2 pentru toate persoanele din staff.

Avem locuri disponibile în 10 departamente:

Management financiar contracte, Însoțire artiști, Biroul de Presă, Forumul Compozitorilor, Cazare, Transport internațional, Transport local, Aeroport, Catering, Acces săli

Ce vei face în echipa noastră:

În funcție de departamentul în care vei fi recrutat, vei avea activități specifice de organizare și vei participa la buna desfășurare a Festivalului. Găsești mai jos descrierea fiecărui post. Poți aplica pentru mai multe departamente și noi vom decide unde credem că te potrivești mai bine.

Cum te înscrii?

Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înscriere în care poți alege departamentul din care vrei să faci parte. Te rugăm ca CV-ul pe care îl vei încărca în cadrul formularului să aibă fotografie și informații relevante pentru postul pentru care aplici.

Vei primi un răspuns de la noi până pe 16 iunie și vom stabili interviul până pe 20 iunie (online sau la sediul instituției). Indiferent dacă vei fi selectat sau nu, vei primi un răspuns până pe 25 iunie 2021.

Pentru orice întrebare despre atribuții sau alte nelămuriri, te rugăm să ne scrii exclusiv pe recrutare@artexim.ro.

Va fi o ediție care să readucă în viața tuturor bucuria sărbătorii. Festivalul Enescu 2021 va celebra 140 de ani de la nașterea lui George Enescu și de aceea va oferi publicului cel mai amplu program de lucrări enesciene din istoria sa, interpretate de artiști și orchestre internaționale – 42, incluzând aici și cele cinci simfonii.  Va fi în egală măsură o ediție jubiliară, deoarece Festivalul ajunge în acest an la cea de-a 25-a ediție.

Descrierea posturilor pentru fiecare departament (CLICK pe numele departamentului pentru detalii)

Management financiar contracte (iunie-octombrie)

Responsabilități:

  • Întocmirea și derularea contractelor încheiate cu colaboratorii urmărind îndeaproape; respectarea tuturor condițiilor stabilite de părțile contractuale
  • Actualizarea bugetului și plăților pentru realizarea evenimentele organizate
  • Întocmirea de documente justificative pentru derularea plăților
  • Corespondența necesară desfășurării activității Festivalului, conform atribuțiilor proprii

Ce ne dorim de la tine:

  • Absolvent de studii economice
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (și alte limbi străine reprezintă un avantaj)
  • Atenția la detalii este extrem de importantă
  • Flexibilitate și orientare spre rezultate
  • Capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual
  • Competențe de lucru în Microsoft Office

Însoțire Artiști

Responsabilități:

  • Colaboratorii desemnați însoţesc – pe perioada şederii lor în Romania – artiştii, ansamblurile şi orchestrele participante la festival
  • Preluarea artiştilor de la aeroport, însoţirea invitaţilor la hoteluri și la sălile de concerte
  • Participarea la repetiţii şi concerte, asigurarea legăturii cu colectivele de organizare (contracte, transport internaţional şi intern, cazare, repetiţii, catering) pentru îndeplinirea condiţiilor contractuale

Biroul de presă

Responsabilități: 

  • Organizarea și funcționarea biroului de presă al festivalului
  • Corespondența legată de evenimentele festivalului
  • Asigurarea informațiilor despre program, muzicieni, evenimente
  • Organizarea și gestionarea programului de interviuri pentru artiști cu presa română/străină
  • Redactarea/editarea textelor pentru website/comunicat de presă/anunțuri
  • Relația cu presa română și străină, monitorizarea presei referitoare la festival
  • Însoțirea și asigurarea programului reprezentanților presei străine invitați în festival

Forumul compozitorilor

Forumul Compozitorilor este o serie de conferințe și dezbateri centrate pe subiecte legate de modelele și tendințele muzicii contemporane. Colaboratorii desemnați asigură buna desfășurare a evenimentelor.

Responsabilități:

  • Însoţirea invitaţilor la hoteluri și la sălile de concerte
  • Participă la repetiţii şi concerte și la forumul compozitorilor
  • Menține legătura cu colectivele de organizare (contracte, transport internaţional şi intern, cazare, repetiţii, catering) pentru îndeplinirea condiţiilor contractuale

Cazare

Responsabilități:

  • Asigură cazarea participanţilor la Festival: monitorizează situaţia cazărilor, ține legătura cu departamentele din cadrul ARTEXIM pentru actualizarea situaţiei, precum și cu reprezentanţii hotelurilor partenere
  • Oferă suport oaspeților pe toată durata șederii lor și asigură o bună comunicare între oaspeți, hoteluri și organizatori
  • Pe parcursul derulării contractelor, aceștia asigură realizarea documentelor de plată către hoteluri, urmăresc termenele de rezervare a camerelor și întocmirea tabelelor de cazare și monitorizează fluxul cheltuielilor

Transport internațional

Responsabilități:

  • Corespondenţa şi menţinerea legăturii cu companiile de transport ce asigură transportul aerian internațional
  • Stabilirea,  actualizarea şi urmărirea graficul de sosiri/plecări al participanţilor la festival
  • Achiziția de bilete pentru invitații festivalului și transmiterea acestor informații altor departamente

Transport local

Responsabilități:

  • Corespondenţa şi menţinerea legăturii cu companiile de transport ce asigură transportul intern cu microbuze, autocare
  • Stabilirea, actualizarea şi urmărirea graficul de sosiri/plecări al participanţilor festivalului
  • Comunicarea orelor de sosire/plecare către șoferi și celelalte departamente (ex: cazare, însoțitori)
  • Menținerea comunicării cu agențiile de impresariat în vederea preluării informațiilor necesare despre sosirea/plecarea artiștilor
  • Contactarea agențiilor de transport pentru a primi datele referitoare la gabaritul camioanelor și datele șoferilor
  • Transmiterea datelor necesare către autoritățile române
  • Informarea referitoare la transportul instrumentelor între diferite locații din România și contactarea tehnicienilor referitor la acest program
  • Menținerea unui contact permanent cu șoferii și managerii orchestrelor referitor la încărcarea și descărcarea instrumentelor

Aeroport

Responsabilități:

  • Realizarea graficului de sosiri şi plecări a participanţilor la festival și păstrarea legăturii cu Autoritatea Aeroportuară pentru obţinerea tuturor aprobărilor necesare accesului în aeroport şi a preluării participanţilor direct de la avion
  • Păstrarea legăturii cu Autoritatea Aeroportuară pentru obţinerea tuturor aprobărilor necesare accesului în aeroport a camioanelor şi a personalului tehnic ce va asigura preluarea instrumentelor de la avioane (curse regulate şi cargo)
  • Menține comunicarea cu departamentele festivalului responsabile cu urmărirea contractelor, transportul intern şi internaţional, cazare, repetiţii etc.
  • Întâmpinarea și preluarea tuturor invitaților festivalului de la zona de bagaje până la autovehiculul cu care aceștia se vor deplasa

Catering

Responsabilități:

  • Asigură catering-ul participanţilor la Festival: realizează graficul de catering și ține legătura cu cu celelalte departamente
  • Întocmirea listelor pentru persoanele cărora li se asigură servicii de catering
  • Asigurarea necesarului de apă, ceai, cafea etc. în timpul repetiţiilor şi concertelor

Acces săli de concerte

Responsabilități:

  • Asigurarea accesului publicului în sălile de concerte în condițiile stabilite prin procedura internă prestabilită
  • Soluționarea situațiilor create în procesul de acces în săli
  • Colaborarea cu membrii firmei care asigură paza